close
متخصص ارتودنسی

خوب ترین وبهترین مواد غذایی برای آدم های عصبانی

خوب ترین وبهترین مواد غذایی برای آدم های عصبانی
پنجشنبه 30 دی 1395

یا مهدی .

جمهوری اسلامی ایران . . .

تبلیغات

تبلیغات

. .
موضوعات

موضوعات

سوالات امتحانی طرز تهیه غذا سالاد
خبری سرگرمی آرایش آموزش کامپیوتر و موبایل
دکوراسیون عکس های هنرمندان دنیای مد معرفی جدیدترین آثار فیلم و آهنگ در دنیا آموزش قلاب بافی و بافتنی
بیوگرافی
فروشگاه اینترنتی ما
جدیدترین وزیبا ترین عکس های حیوانات و پرندگان جدید
دانلود فیلم دانلود مداحی عکس بازیگران مرد عکس بازیگران زن عکس های ورزشکاران وخوانندگان دانلود آهنگ های جدید 95
. . . .

خوب ترین وبهترین مواد غذایی برای آدم های عصبانی

خوب ترین وبهترین مواد غذایی برای آدم های عصبانی

X خوب ترین وبهترین مواد غذایی برای آدم های عصبانی X بهترین مواد غذایی برای آدم های عصبانی X بهترین مواد غذایی برای عصبانی ها X بهترین مواد غذایی برای آدم های عصبانی - نمناک namnak.com/27195-بهترین-مواد-غذایی.html نداشتن یک رژیم غذایی منظم نقش مهمی در بروز استرس دارد.برای همین توصیه می کنیم از این به بعد زمانی که استرس و عصبانیت به سراغتان می آید از بهترین نوع مواد ... تصاویر برای بهترین مواد غذایی برای آدم های عصبانیگزارش تصاویر نتیجه تصویری برای بهترین مواد غذایی برای آدم های عصبانی1 روز پیش نتیجه تصویری برای بهترین مواد غذایی برای آدم های عصبانی15 ساعت قبل نتیجه تصویری برای بهترین مواد غذایی برای آدم های عصبانی13 ساعت قبل نتیجه تصویری برای بهترین مواد غذایی برای آدم های عصبانی2 روز پیش تصاویر بیشتر برای بهترین مواد غذایی برای آدم های عصبانی بهترین مواد غذایی برای آدم های عصبانی - سرگرمی جدید downloadfun7.ir/news/2534 ۲۳ ساعت پیش - برای همین توصیه می کنیم از این به بعد زمانی که استرس و عصبانیت به سراغتان می آید از بهترین نوع مواد غذایی که در اطراف وجود دارد استفاده کرده و ... بهترین مواد غذایی برای آدم های عصبانی | عکس های داغ جدید kosmodisk.ir/بهترین-مواد-غذایی-برای-آدم-های-عصبانی2016-02/ ۱۵ ساعت پیش - نداشتن یک رژیم غذایی منظم نقش مهمی در بروز استرس دارد.برای همین توصیه می کنیم از این به بعد زمانی که استرس و عصبانیت به سراغتان می آید از ... چه غذاهایی برای آدم های عصبانی خوب است؟ / بهترین مواد غذایی! ebay94.rozblog.com/post/.../-بهترین-مواد-غذایی-برای-آدم-های-عصبانی.ht... ۱۵ ساعت پیش - بهترین مواد غذایی برای آدم های عصبانی نداشتن یک رژیم غذایی منظم نقش مهمی در بروز استرس دارد.برای همین توصیه می کنیم از این به بعد زمانی که ... بهترین مواد غذایی برای آدم های عصبانی | فیدگاه feedgah.com/lastnews/.../بهترین-مواد-غذایی-برای-آدم-های-عصبانی/ ۲ روز پیش - برای همین توصیه می کنیم از این به بعد زمانی که استرس و عصبانیت به سراغتان می آید از بهترین نوع مواد غذایی که در اطراف وجود دارد استفاده کرده و ... بهترین مواد غذایی برای آدم های عصبانی timnews.in/search/?q=بهترین+مواد+غذایی+برای+آدم+های+عصبانی به ۲ نفر آقا یا خانم جهت بازاریابی مواد غذايي در شهرستان مرو دشت و حومه جهت مواد غذايي ماهان در شیراز نیازمندیم. متقاضیان واجد شرایط میتوانند با شماره تلفن زیر تماس ... خوراکی های مفید و موثر در رفع عصبانیت افراد - که www.irannaz.com/oral-useful-and-effective-in-relieving-nervousness-f.h... توصیه‌ی همه‌ی متخصصان این است که به آن‌چه می‌خورید دقت کنید و سعی نمایید مواد غذایی مغذی و ... هنگامی که از عصبانیت قرمز می شوید، خوراکی های سبز میل کنید. ... ریزه خواری های عصبی موجب آرامش نمی شوند و بهترین کار این است که هنگام بی انگیزه ... برای ارامش اعصاب چه باید بخوریم | راز خوشبختی انسان 100raz.com/tag/برای-ارامش-اعصاب-چه-باید-بخوریم/ کمبود ویتامین های گروه B باعث ایجاد اختلالات عصبی مانند اضطراب شدید، افسردگی، عصبانیت و فشار عصبی می‌شود… ... مواد غذایی حاوی اسید‌های چرب امگا۳ و آهن نیز از کم‌ خونی جلوگیری می‌کند و موجب خواب راحت می‌شود. ... کارشناسان بر این نظرند، که بهترین راه برای ارامش اعصاب این است که فرد به تدریج احساسات خود را ارضا نماید. بهترین مواد غذایی برای آدم های عصبانی - خبر آنتایم khabarontime.ir/news/30318055/search.aspx?searchItem= بهترین-مواد-غذایی-برای-آدم-های-عصبانی. ... مرغ های هورمونی، شایعه یا واقعیت؟ سمینار محراب مسافر در قم · مرغ‌های هورمونی، شایعه یا واقعیت؟ تصاویر حیرت‌انگیزه از باغ .. 

بهترین مواد غذایی برای آدم های عصبانی

بهترین مواد غذایی برای آدم های عصبانی


بهترین مواد غذایی ، بهترین مواد غذایی آرامبخش

نداشتن یک رژیم غذایی منظم نقش مهمی در بروز استرس دارد.برای همین توصیه می کنیم از این به بعد زمانی که استرس و عصبانیت به سراغتان می آید از بهترین نوع مواد غذایی که در اطراف وجود دارد استفاده کرده و آرام شوید.

بهترین مواد غذایی برای عصبانی ها

مواد غذایی تأثیر زیادی روی سلامت و آرامش تک تک ما دارد.در زندگی روزمره ای که استرس به نوعی با  آن همراه شده است و هر روز آن را در محیط های مختلف و به درجات گوناگون تجربه می کنیم،  مواجهه با عوامل آن نقش مهمی در شکل گیری رفتارها و خلق و خوی ما دارد. اما آیا می دانید می توان با به کارگیری راهکارهای تغذیه ای، تاثیر این استرس ها را بر زندگی به حداقل رساند؟

برای نمونه، استرس موجب افزایش سطوح کورتیزول می شود که این امر به نوبه ی خود موجب تقویت حس گرسنگی می شود؛ به طوری که فرد در شرایط نامطلوب روحی با تمایل زیاد مصرف غذاهای حاوی نشاسته و قند مواجه می شود.

با توجه به اینکه افزایش وزن خود موجب استرس می شود، فرد وارد چرخه ی معیوب استرس، پرخوری و استرس می شود. بنابراین استفاده از آن دسته مواد غذایی که از یک سو سطوح گلوکز (قند) خون را تعدیل می کنند و از سوی دیگر باعث مهار هورمون های مرتبط با استرس (کورتیزول و آدرنالین) می شوند (و در عین حال واسطه های شیمیایی حال خوب را افزایش می دهند) می تواند آرامش را به زندگی بازگرداند. در ادامه با تعدادی از این مواد غذایی آرامش بخش آشنا می شویم.

بهترین مواد غذایی برای کاهش استرس ، بهترین مواد غذایی آرامبخش ، بهترین مواد غذایی برای اعصاب


مواد غذایی غنی از اسید فولیک

فولات یا اسید فولیک موجود در این دسته از مواد غذایی، موجب افزایش سطوح در گردش دوپامین (واسطه ی شیمیایی حال خوب) در مغز می شود. سبزی های برگ سبز (اسفناج، انواع کلم، برگ چغندر و شلغم)، بروکلی، لوبیا، عدس و نخود از جمله منابع مطلوب اسید فولیک هستند.

ماهی ها

ماهی های چرب، شامل سالمون، ماهی تن، قزل آلا و ساردین غنی از اسید های چرب امگا 3 هستند. همانطور که می دانیم، اسید های چرب امگا3 هورمون های اضطراب و استرس را مهار می کنند.

چای سبز

پژوهشگران دانشگاه ایلینویز نشان داده اند که این نوشیدنی آرامش بخش دارای اسید آمینه ای است که به عملکرد بهتر مغز کمک می کند.

شکلات

شکلات دارای مقدار قابل توجهی آنتی اکسیدان است. آنتی اکسیدان ها از دیگر واسطه های شیمیایی حال خوب محسوب می شوند. در میان شکلات ها، انواع تیره حاوی مقادیر بسیار بیشتری آنتی اکسیدان هستند که موجب کاهش کورتیزول و فشار خونمی شود.

سیر، پیاز و تره فرنگی

این دسته از مواد غذایی حاوی مقادیر زیادی آلیسین است. آلیسین، آنتی اکسیدانی است که می تواند رادیکال های آزاد را خنثی کند. این روزها به لطف هوای آلوده، رادیکال های آزاد را تنفس می کنیم و همانطور که می دانیم رادیکال های آزاد سلول ها را تخریب و به سیستم ایمنی آسیب می رسانند. بنابراین افزایش حجم مصرف سیر، پیاز، تره فرنگی، موسیر و پیازچه علاوه بر شکست استرس، از ابتلا به سرماخوردگی پیشگیری می کند.

توت ها

صرف نظر از اینکه توت ها خوش طعم و کم کالری هستند، حاوی آنتی اکسیدان های تقویت کننده ی سیستم ایمنی نیز هستند. از آن جایی که ابتلا به بیماری ها از عوامل مهم ایجاد استرس است، خانواده توت را می توان از مواد غذایی ضد استرس به شمار آورد.

آووکادو

آووکادو حاوی ماده ای به نام گلوتاتیون است که از جذب چربی هایی که اکسیدان های مضر تولید می کنند، جلوگیری می کند. این میوه همچنین غنی از اسید فولیک است.

مغز ها

مغزها سرشار از منیزیوم هستند. جالب است بدانید که طبق نتایج مطالعات منیزیوم، زودرنجی، رخوت و افسردگی را کاهش می دهد. اما برای جلوگیری از افزایش وزن، در استفاده از مغزها نباید زیاده روی کنیم. همچنین مغز ها و به ویژه گردو، حاوی ALA (نوعی اسید چرب امگا 3 ) است. نتایج مطالعات نشان داده است که ALA و سایر پلی فنول های مغز ها، حافظه را تقویت می کند.

موز

مصرف یک موز متوسط، 30 درصد نیاز روزانه ی ویتامین B6 را تامین می کند. ویتامین B6، تولید سروتونین (هورمون حال خوب) توسط مغز را افزایش می دهد. یک موز متوسط، همچنین دارای مقادیر کافی کربوهیدرات برای تعدیل سطوح گلوکز (قند) و جلوگیری از افت قند خون و بی حالی است.

بابونه

با توجه به نتایج مطالعات بالینی، بابونه به صورت قابل توجهی نشانه های اضطراب را کاهش می دهد. به علاوه، طبق نتایج برخی مطالعات، بابونه خواب آور محسوب می شود و با خواب کافی، می توانیم تا حدود زیادی از استرس در امان باشیم.

مواد غذایی سرشار از روی

پژوهشگران باور دارند که روی می تواند به کاهش اضطراب کمک کند؛ در نتیجه پیشنهاد می شود مواد غذایی غنی از روی شاملبادام زمینی، گوشت قرمز و سفید بدون چربی را به مقدار مناسب و به صورت منظم مصرف کنیم.

گوشت ها

مصرف مواد غذایی حاوی پروتئین که دارای اسید آمینه ی تریپتوفان هستند، به ساخت سروتونین (هورمون حال خوب) کمک می کنند. بنابراین، توصیه می شود مقادیر کافی از گوشت سفید بدون چربی، ماهی، تخم مرغ، انواع لوبیا و مغز ها در برنامه ی غذایی خود بگنجانید. همچنین پیشنهاد می شود از مصرف بیش از حد گوشت های قرمز بپرهیزید.

جوی دو سر

با توجه به اینکه جوی دو سر دربردارنده ی کربوهیدرات های پیچیده است، گنجاندن آن در برنامه غذایی، تولید سروتونین را افزایش می دهد.

بهترین مواد غذایی برای آدم های عصبانی



  • تاریخ ارسال : ساعت:
  • نویسنده :

نظرات()

مطالب مرتبط


بخش نظرات این مطلب



نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتی

خبر جدید

.

عکس بازیگران جدید

.

پوشاک جدید

.
ورود کاربران

ورود کاربران

عضويت سريع

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد

    درباره ما

      سال 95,سال 96,سال 1395,سایت خبرنیوز,دانلود عکس,,دانلود عکس 95,,عکس هنرمندان,عکس هنرمندان 95,عکس هنرمندان جدید,جدیدترین اخبار روز,سایت جدیدترین اخبار روز,جدیدترین اخبار روز در سال 95,نوروز 95,دانلود رایگان,خبر جدید,دانلود فیلم,خبر 95,خبر های داغ 95,بهترین سایت خبری,بهترین سایت خبری در سال 95,دانلود عکس full hd,دانلود عکس full hd جدید,مدل رنگ سال96,رنگ مو,رنگ مو 95,رنگ مو 1395,رنگ مو 96,رنگ مو 2017,رنگ مو 1396,سایت خبر نیوز

    کلیه ی حقوق مادی و معنوی سایت مربوط به جدید 95 |جدیدترین اخبار روز در خبرنیوز|سال 95 شامل خبر، سرگرمی.مد و زیبایی ،آرایش و مو،دانلود بوده و کپی برداری از آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.

    . . . .

    ابزار وبمستر

    Xبستن تبليغات
    Xبستن تبليغات